مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 07:352023-07-25ورزشي

حضور 16 تیم در سی وششمین دوره تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان


مسئول کمیته فنی و اجرایی سی وششمین دوره تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان، از حضور 16 تیم شامل 14 تیم خارجی و دو تیم داخلی در این دوره از تور خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول کمیته فنی و اجرایی سی وششمین دوره تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان، از حضور 16 تیم شامل 14 تیم خارجی و دو تیم داخلی در این دوره از تور خبر داد.

ناصر هوشیار، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: جمعی از مسئولان اداره کل ورزش وجوانان آذربایجان شرقی و اردبیل از مسیر منتهی به دریاچه شورابیل، اردبیل بازدید کردند و در نهایت این مسیر به عنوان خط پایان مرحله چهارم، سی وششمین دوره تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان انتخاب شد.

وی با بیان اینکه دیگر مراحل این دوره از تور بدون تغییر برگزار می شوند، افزود: در مرحله اول ابتدا دوچرخه سواران، مسیر تبریز تا ارومیه رکاب زده و از ارومیه به تبریز ترانسفر خواهند شد.

هوشیار ادامه داد: در ادامه، شرکت کنندگان مجدداً از تبریز به جلفا رکاب زده و پس از استقرار در جلفا، در مرحله سوم، مسیر جلفا تا بنیس شبستر را رکاب می زنند.

مسئول فنی اجرایی سی وششمین دوره تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان گفت: در مرحله چهارم این تور، دوچرخه سواران مسیر تبریز تا شورابیل اردبیل را رکاب خواهند زد و پس از استقرار در اردبیل، در مرحله پایانی، مسیر سرعین تا ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 16 تیم در سی وششمین دوره تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان

حضور 16 تیم در سی وششمین دوره تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان