مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-16فرهنگي

تمامی ویژه خواری ها از اداره ارشاد قزوین حذف شده است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: امروز ما می توانیم ادعا کنیم ویژه خواری در مجموعه فرهنگ و ارشاد صفر است و امروز شواهد قابل اثباتی وجود دارد که نشان می ‍دهد اداره کل فرهنگ و ارشاد از انحصار عده ای خاص عبور کرده و معطوف به عموم اهالی فرهنگ و هنر شده است.

- ایسنا/قزوین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: امروز ما می توانیم ادعا کنیم ویژه خواری در مجموعه فرهنگ و ارشاد صفر است و امروز شواهد قابل اثباتی وجود دارد که نشان می ‍دهد اداره کل فرهنگ و ارشاد از انحصار عده ای خاص عبور کرده و معطوف به عموم اهالی فرهنگ و هنر شده است.

محمدحسین فائزی در گفت وگو با ایسنا، درخصوص حواشی ایجاد شده پیرامون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، اظهار کرد: یکی از مهم ترین شاخصه های تحول در حوزه فرهنگ و هنر، تغییر توجه از افراد ویژه خوار و انحصارطلب به عموم اهالی فرهنگ، هنر و رسانه است، این اتفاق مهمی است و امروز شواهد قابل اثباتی وجود دارد که نشان می ‍دهد اداره کل فرهنگ و ارشاد از انحصار عده ای خاص عبور کرده و معطوف به عموم اهالی فرهنگ و هنر شده است.

وی ادامه داد: امروز ما می توانیم ادعا کنیم ویژه خواری در مجموعه فرهنگ و ارشاد صفر است، در حالی که پیش از این چنین نبوده، برای مثال مستنداتی موجود است که بخشی از اعتبارات فصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی ویژه خواری ها از اداره ارشاد قزوین حذف شده است

تمامی ویژه خواری ها از اداره ارشاد قزوین حذف شده است