مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 16:052023-07-24سياسي

امیدآفرینی جهاددانشگاهی در میان جوانان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شیوا قاسمی پور عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در خصوص دستاورد های 43 ساله جهاددانشگاهی با توجه به شعار اقدام جهادی، - عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت های جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف توانسته هدف امیدآفرینی در میان جوانان را به خوبی عملی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شیوا قاسمی پور عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در خصوص دستاورد های 43 ساله جهاددانشگاهی با توجه به شعار اقدام جهادی، امیدافرینی و اعتماد به جوانان بیان کرد: جهاددانشگاهی یک سری موفقیت هایی داشته است و الان نیز در حال تلاش است که این تلاش ها در حوزه های مختلف نمایان است.

وی ضمن اشاره به دستاورد های جهاددانشگاهی در حوزه های کشاورزی، درمان ناباروری و.

تصریح کرد: تلاشگران جهاددانشگاهی در این حوزه ها زحمت می کشند و جا دارد به این بزرگواران کمک های بیشتری شود تا توانمندی هایشان بیش از پیش ظهور یابد.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در رابطه با شعار امیدآفرینی که در چهل و سومین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی سرلوحه کار این نهاد انقلابی قرار گرفته است، عنوان کرد: طبق تاکید مقام معظم رهبری همه ما وظیفه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدآفرینی جهاددانشگاهی در میان جوانان

امیدآفرینی جهاددانشگاهی در میان جوانان