مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-18سياسي

نماینده مجلس: برخورد با عوامل اقدام تروریستی شیراز عبرت آموز باشد


نماینده مردم لنجان در مجلس با بیان اینکه تروریست های تکفیری در حمله اخیر به حرم شاهچراغ به دنبال انتقام بودند، گفت: باید برخورد ما با این تروریست ها شدیدتر و درس آموز باشد.

- حسین رجایی، نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به اقدام تروریستی یک تروریست تکفیری در حرم شاهچراغ گفت: چندی پیش یکی از گروه های تکفیری تروریستی اعلام کرده بود که انتقام اعدام نیروهایش را خواهند گرفت که این مسأله بیانگر این است که باید در برخورد با گروه های تروریستی و تکفیری که امنیت کشور را بر هم می زنند، قاطعانه برخورد کنیم و از هر گونه مماشات و تسحیل گری در باره برخورد با کسانی که به امنیت مردم خدشه وارد می کنند، پرهیز داشته باشیم.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما از همه دستگاه های نظامی، انتظامی و امنیتی می خواهیم تا با توجه به گستاخی این گروه های تروریستی، با اشد مجازات و با یک برخورد بسیار سخت تر درس عبرت آموزی به گروه های تروریستی بدهند تا دیگر توانایی ایجاد ناامنی ها را در کشور ما نداشته باشند.

رجایی خاطرنشان کرد: دشمنان ما امروز چشم دیدن رشد و پیشرفت و همچنین آرامش در جامعه ما را ندارند و از هر فرصتی برای بر هم زدن امنیت جامعه استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: برخورد با عوامل اقدام تروریستی شیراز عبرت آموز باشد

نماینده مجلس: برخورد با عوامل اقدام تروریستی شیراز عبرت آموز باشد