مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 19:402023-08-18سياسي

در دومین روز مجمع عالی فرماندهان سپاه چه گذشت؟+فیلم


رییس جمهور، رییس مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه و همچنین، زینب سلیمانی فرزند شهید حاج قاسم سلیمانی در دومین روز از بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه حضور یافته و سخنرانی کردند.

- رییسی: اگر در 28 مرداد 32 سپاه بود انگلیسی ها هرگز جرات به راه انداختن کودتا نداشتند آیت الله رییسی در این مراسم که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می بخشد.

رییس جمهور حضور سپاه در منطقه را برخلاف حضور نگران کننده و وحشت آفرین نیروهای بیگانه، برای ملت های منطقه امیدبخش و امنیت ساز دانست و اظهار کرد: اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه حضور نمی داشت و اگر نبود اقدام سپاه در ایجاد انسجام و همگرایی بین نیروهای مردمی در سوریه و عراق و افغانستان و ایستادگی در مقابل داعش دست ساخته آمریکایی ها، امروز تروریسم تکفیری کل اروپا را فرا گرفته بود.

رییسی در بخش دیگری از سخنان خود به اظهارات اخیر وزیر خارجه اسبق انگلیس مبنی بر اعتراف به دست داشتن کشورش در کودتای 28 مرداد اشاره کرد و با بیان اینکه چنین اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دومین روز مجمع عالی فرماندهان سپاه چه گذشت؟+فیلم

در دومین روز مجمع عالی فرماندهان سپاه چه گذشت؟+فیلم