مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 12:202023-07-31اقتصادي

جرییات کشف بیش از 1600میلیارد تومان لوازم خانگی قاچاق


یک مقام مسئول با اشاره به قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در شناسایی کالای قاچاق گفت: تنها داشتن شناسه رهگیری کافی نیست؛ بلکه ثبت انبارها و کالاهای داخل آنها هم ملاک ارزیابی قرار می گیرد.

- مصطفی پورکاظم شایسته، معاون امور حقوقی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرآیند و مراحل مختلف مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان کرد: برای مقابله با قاچاق کالا طرح های مختلفی از مبدأ اصلی یعنی مرز گرفته تا حمل ونقل و پس از آن در محل های عمده دپو یا انبارش کالا و در نهایت سطح عرضه در حال اجراست.

معاون امور حقوقی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز دررابطه با مبارزه هوشمند با قاچاق کالا تصریح کرد: امروزه طرح های مقابله با قاچاق کالا نسبت به گذشته تغییراتی پیدا کرده است بدین صورت که این طرح ها بر اساس داده های متقن سامانه ها اجرایی می شود به همین خاطر اجرای آنها اخلالی در بازارها، انبارها، محل های دپو و کسب وکار مردم ایجاد نمی کند.

پورکاظم شایسته با اشاره به اجرای یک هفته ای طرح پایش انبارها (شهید صدرزاده) عنوان کرد: در منطقه شورآباد تهران حدود 100 انبار مورد پایش قرار گرفته و کالاهای کشف شده طبق داده های سامانه جامع انبارها و سامانه جامع تجارت بررسی شده است؛ بر اساس این بررسی ها، حدود 1,600 میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرییات کشف بیش از 1600میلیارد تومان لوازم خانگی قاچاق

جرییات کشف بیش از 1600میلیارد تومان لوازم خانگی قاچاق