مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 10:302023-07-30اقتصادي

طرح های آبخیزداری با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است


شهرکرد_سرپرست معاونت آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: طرح های آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله کریمیان صبح یک شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 18 میلیارد و 600 میلیون تومان از مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبخیزداری تا کنون تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر طرح های آبخیزداری در استان 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد تصریح کرد: همه تلاش ما بر این است که تا آینده ای نزدیک این پروژه ها به بهره برداری کامل برسد.

کریمیان خاطر نشان کرد: در سفر ریاست جمهوری 240 میلیارد تومان برای طرح های آبخیزداری در استان در نظر گرفته شد که از این مبلغ 18 میلیارد و 600 میلیون تومان تخصیص یافته است.

وی با اذعان بر اینکه طرح های آبخیزداری در قالب طرح های مختلفی اعم از ساخت بندهای سنگی و ملاتی، بندهای گابیونی و بندهای خاکی در شهرستان های مختلف در حال اجراست گفت: به طور کلی حفظ منابع آب و خاک، جلوگیری از فرسایش خاک، کنترل رسوب و سیلاب، تغذیه آبخوان ها و سفره های زیرزمینی از جمله اهداف اجرا و احداث این طرح هاست.

کریمیان با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری به حوضه های آبخیز متعددی تقسیم می شود بیان داشت: حدود 48 درصد از مساحت استان دارای مطال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های آبخیزداری با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است

طرح های آبخیزداری با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است