مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 08:102023-08-14ورزشي

مسیری که «هاشمی» باید مسدودش کند/ ورود «سفارشی»ها به ورزش ممنوع!


مسیری که برای ورود افراد غیرورزشی و بعضا سیاسی به وزارت ورزش و جوانان در دوره حضور حمید سجادی بازی شده بود، باید توسط کیومرث هاشمی مسدود شود تا ورزش کشور قدم های رو به جلویی بردارد.

- خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: انتخاب کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان با استقبال خوب اهالی ورزش همراه شده است، همانطور که حضور حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش هم در ابتدا با چنین شرایطی مواجه بود اما هر چه از عمر مدیریت دونده پرافتخار ایران گذشت، این خوش استقبالی جایش به بدرقه بد داد و سجادی را به در خروجی خیابان سئول نزدیک کرد.

مدیری که از جنس ورزش بود و حضورش می توانست موجی از امیدواری و اتفاقات خوب در ورزش کشور را ایجاد کند، با پاشنه آشیل هایی که برای خودش ساخت، پایه های مدیریتش را سست کرد تا جای موافقانش با مخالفانش عوض شد و اکثریت خواستار کناره گیری اش شدند.

حمید سجادی به عنوان یک چهره ورزشی و تحصیل کرده سالها به عنوان اصلی ترین خواسته جامعه ورزش از رییس جمهور برای انتخاب یک ورزشی برای مسئولیت سازمان تربیت بدنی در گذشته و وزارت ورزش در سالهای اخیر مطرح می شد و دو سال قبل را رای اعتماد مجلس رنگ واقعیت به خود گرفت اما اتفاقاتی که در دوره مدیریت او رخ داد این خواسته جامعه ورزش برای دوره های بعد را را تردید همراه کرد که آیا بازهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیری که «هاشمی» باید مسدودش کند/ ورود «سفارشی»ها به ورزش ممنوع!

مسیری که «هاشمی» باید مسدودش کند/ ورود «سفارشی»ها به ورزش ممنوع!