مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 14:312023-07-31فرهنگي

روزهای شلوغ فرهاد قائمیان در سینما و تلویزیون


فرهاد قائمیان از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر در تشریح تازه ترین فعالیت های خود در عرصه بازیگری از حضور در چند پروژه سینمایی و تلویزیونی سخن گفت.

- جی پلاس ، فرهاد قائمیان از بازیگران شناخته شده عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون که طی ماه های اخیر حضور فعالی در پروژه های سینمایی و تلویزیونی دارد، ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های خود در عرصه بازیگری توضیح داد: این روزها علاوه بر اکران فیلم سینمایی مصلحت به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه و غریب به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی حامد عنقا که خوشبختانه با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده، در سریال بازپرس به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی حضور دارم؛ این در حالی است که سریال محرمانه به کارگردانی محمود معظمی را نیز آماده پخش دارم.

در این چارچوب دو کار سینمایی با نام های بهشت تبهکاران به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی و قلب رقه به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه کنندگی سعید پروینی هم دارم که هم اکنون در مرحله فنی قرار دارند.

مهر نوشت؛ وی افزود: بنده به همراه تعدادی دوستان و همکارانم مدتی است بنیادی به نام بنیاد هنرمندان مهرآفرین را تاسیس کردیم و در آن بنا داریم فعالیت های حمایتی را برای هنرمندان عرصه های مختلف انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای شلوغ فرهاد قائمیان در سینما و تلویزیون

روزهای شلوغ فرهاد قائمیان در سینما و تلویزیون