مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-10سياسي

رویکرد بسیج خدمتگزاری، کاهش محرومیت و امیدآفرینی است


فرماند ناحیه مقاومت بسیج نطنز گفت: رویکرد بسیج امروز خدمتگزاری، کاهش محرومیت و امیدآفرینی است و بسیج سه برنامه جهاد امید آفرینی، جهاد تبیین و جهاد خدمت رسانی را دنبال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز علیرضا شبانی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز بعدازظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهار کرد: خبرنگاری شغل بسیار حساسی در سطح جامعه است، رسانه ها نقش مهمی در بیداری سطح جامعه و نقش اساسی در آگاهی بخشی و امید آفرینی مدنظر مقام معظم رهبری را دارند.

وی افزود: خبرنگاران امروز در سطح جامعه دغدغه نظام انقلاب و دین را دارند و کار خبرنگاران  بصیرت افزایی در راستای نهادینه کردن معنویت در سطح جامعه است.

شبانی زاده با بیان اینکه خبرنگاران با قلم فکر و ایده و نظر خود در رسانه می توانند چراغ راه مدیران سطح شهرستان باشند، گفت: مدیران باید از نظر نظرات تحلیل ها و نقدهای خبرنگاران حسن استفاده را ببرند زیرا خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز ادامه داد: امروز خبرنگاران می توانند مطالبه گری مردم را از مسؤولان داشته باشند و مسؤولان هم با متانت و صداقت پذیرای این مطالبات باشند، زیرا که نقد و پیشنهاد سازنده باعث پیشرفت جامعه خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد بسیج خدمتگزاری، کاهش محرومیت و امیدآفرینی است

رویکرد بسیج خدمتگزاری، کاهش محرومیت و امیدآفرینی است