مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 05:402023-07-25بين الملل

قرارداد428میلیون دلاری آمریکا برای تولید موشک های هایپرسونیک


آمریکا از قرارداد بیش از 428 میلیون دلاری ارتش برای ایجاد نمونه هایی انبوه از موشک های پیشرفته فراصوت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع آمریکا در بیانیه ای از انعقاد یک قرارداد بیش از 428 میلیون دلاری ارتش با یک شرکت آمریکایی برای ایجاد نمونه های اولیه و انبوه موشک های پیشرفته فراصوت خبر داد.

وزارت دفاع آمریکا گفت که این قرار داد چهار ساله است و شرکت مربوطه قرار است تا ابتدای سال 2027 با ارتش در زمینه تولید موشک های فراصوت یا هایپر سونیک همکاری کند.

سال گذشته کاتلین هایکس ، معاون وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرده بود که به عنوان بخشی از رویکرد آمریکا به فناوری های فراصوت در میدان نبرد، پژوهش گران آمریکا در حال توسعه قابلیت ها و سلاح های ضدِفراصوت (هایپرسونیک) هستند.

وی دراین باره افزود: واقعیت این است که آمریکا مجموعه ای از راهکارها و مفاهیم را دنبال می کند که چگونه می توان به صورت موثرتری جنگید و هم اکنون دراین‎ باره به درک خوبی رسیده ایم.

کاتلین هایکس همچنین گفت: به دلایل روشن، نمی خواهم چیز زیادی دراین باره بگویم، اما همان گونه که گفتم ما در زمینه مقابله با موشک های فراصوت سرمایه گذاری کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که می توانیم در برابر دیگران هنگام استفاده از قابلیت های فراصوت دفاع کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد428میلیون دلاری آمریکا برای تولید موشک های هایپرسونیک

قرارداد428میلیون دلاری آمریکا برای تولید موشک های هایپرسونیک