مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-19سياسي

پویش «محله اربعینی» ویژه جاماندگان برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از برگزاری پویش محله اربعینی ویژه جاماندگان راهپیمایی باشکوه اربعین در استان البرز خبر داد.

- حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق ، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی امسال پویشی را تحت عنوان محله اربعینی در سراسر کشور برنامه ریزی کرده است که بخش های مختلفی دارد.

وی افزود: از جمله این بخش ها می توان به برپایی مواکب محلی، بدرقه زوّار از محلات، هیئات و مساجد، برگزاری مراسمات ویژه زوّار حضرت سیدالشهدا علیه السلام، تجربه نگاری های سفر اربعین و رادیو اربعین که با بخش های متنوع برای همراهی زائران اربعین و خانواده های آن ها طراحی شده است.

وی در ادامه افزود: علاوه بر جریان محله ای که امسال به صورت ویژه در دستور کار اداره کل تبلیغات اسلامی البرز قرار گرفته است، بخش راهپیمایی های جاماندگان زیارت اربعین حضرت سیدالشهدا علیه السلام هم امسال به صورت خاص در سطح استان برگزار می شود.

این مقام مسؤول یادآور شد: پس از تایید و تاکید مقام معظم رهبری مدظله العالی در مهرماه سال گذشته مبنی بر عظمت راهپیمایی های میلیونی اربعین داخل کشور که جاماندگان برگزار کردند، در سراسر استان البرز هم راهپیمایی های متعددی در مسیرهای مختلف به سمت امامزادگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «محله اربعینی» ویژه جاماندگان برگزار می شود

پویش «محله اربعینی» ویژه جاماندگان برگزار می شود