مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 18:102023-08-10سياسي

500 نوع خدمت در سامانه امداد زائر 3138 تعریف شده است


مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به راه اندازی سامانه امداد زائر 3138، گفت: بیش از 500 نوع خدمت در این سامانه برای ارائه به زادرین اربعین حسینی تعریف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام یوسف احمدی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اسلام آبادغرب که با محوریت برنامه های اربعین برگزار شد، اظهار کرد: با تمهیدات انجام شده اربعین امسال باشکوه تر از اربعین سال گذشته برگزار خواهد شد و اقدامات لازم برای این پذیرایی بزرگ آماده شده است.

وی افزود: در کمیته فرهنگی اربعین استان چند کار گروه راه اندازی شده که کارگروه تبلیغ با حضور و آموزش 120 مبلغ یکی از این کارگروه ها و کارگروه فضای مجازی یک کارگروه تعریف شده دیگر است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: کارگروه حسینیه هم کارگروه دیگر کمیته فرهنگی استان است که در مرز خسروی یک حسینیه بزرگ راه اندازی شده و از مداحان و سخنرانان مطرح کشوری برای حضور در این حسینیه دعوت به عمل آمده است .

احمدی گفت: کارگروه فضاسازی هم کار خود را شروع کرده و 80 بنر برای فضاسازی طراحی شده و دیوار نویسی ها هم در حال انجام است و کارگروه بیت الحسین برای کسانی که قصد دارند میزبان زائران در منزل خود باشند آماده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 نوع خدمت در سامانه امداد زائر 3138 تعریف شده است

500 نوع خدمت در سامانه امداد زائر 3138 تعریف شده است