مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-07اجتماعي

تقویت سامانه مونسونی در هرمزگان


با تقویت سامانه مونسونی طی روز جاری در پاره ای نقاط استان ناپایداری های جوی و دریایی قابل ملاحظه پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، هواشناسی هرمزگان در پیش بینی وضعیت آب و هوای استان هرمزگان در روز دوشنبه 16 مرداد اعلام کرد: در ساعات صبحگاهی شرایط جوی و دریایی نسبتا پایدار و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب ناپایداری وضعیت جوی و دریایی مورد انتظار است.

در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب با رشد ابرهای همرفتی در غالب ارتفاعات استان رگبار پراکنده باران و رعد وبرق گاهی با تگرگ و تند باد لحظه ای پیش بینی می شود.

در مناطق مرکزی استان نیز طی ساعات بعد از ظهر و شب وقوع ناپایداری های موقتی محتمل خواهد بود و در مناطقی که شرایط بارشی مهیا نیست، رعد وبرق همراه با تندباد لحظه ای و گرد و خاک دور از انتظار نخواهد بود.

خلیج فارس و تنگه هرمز در ساعات صبح تا ظهر نسبتا آرام و دریای عمان کمی مواج خواهد بود، از ساعات بعد از ظهر تا اوایل شب با توجه به افزایش ابرناکی در محدوده تنگه هرمز ،افزایش لحظه ای سرعت باد و مواج شدن موقت دریا در این نواحی دور از انتظار نخواهد بود.

توصیه می شود با توجه به احتمال تقویت سامانه بارشی در ارتفاعات استان از رفتن به مناطق مرتفع و تردد در حاشیه رودخانه های فصلی اجتناب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت سامانه مونسونی در هرمزگان

تقویت سامانه مونسونی در هرمزگان