مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-10اجتماعي

ایمن سازی مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی در لرستان


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان از ایمن سازی و به روزرسانی مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی شیروانی امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طرح جابه جایی زائرین اربعین حسینی از 20 مرداد آغاز و تا 25 شهریورماه سال جاری ادامه دارد.

وی ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان با بسیج همه امکانات نسبت به ایمن سازی مسیرهای منتهی به مرز مهران اقدام کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان به اقدامات انجام شده در راستای ایمن سازی و به روزرسانی محورهای اصلی مسیر تردد زائران اشاره کرد و افزود: نصب نیوجرسی 20 کیلومتر، 500 کیلومتر خط کشی، نصب استوانه و سرعت کاه هزار و 500 عدد، به روزرسانی دستگاه روشنایی 141 کیلومتر و انجام شیار عرضی و طولی 50 کیلومتر در محورها از جمله اقدامات مهم در این راستا است.

شیروانی، بیان کرد: فعال کردن پیمانکاران حوزه ایمنی، لکه گیری و خط کشی، نصب علائم، فعالیت اکیپ های راه وترابری، تعامل شهرستان ها در به کارگیری ماشین آلات راهداری، همکاری با سایر دستگاه های خدمت رسان در تأمین زیرساخت ها، نگهداری مطلوب ماشین آلات به عنوان سرمایه سازمان، ساماندهی نیروی انسانی بر اساس تخصص و پشتیبانی مطلوب از تیم های اعزامی به مرز مهران را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی در لرستان

ایمن سازی مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی در لرستان