مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 21:352023-08-14پزشكي

جراحان ایرانی برای اولین بار در عراق دست به تیغ می شوند


­180 مرکز بیمارستانی در تمام استان های مجاور و کل کشور برای اربعین آماده خدمت رسانی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهرام عین اللهی، در نشست سلامت اربعین در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، افزود: با توجه به تجربه سال گذشته پیش بینی هایی را انجام دادیم که بتوانیم وضعیت مناسبی را از نظر بهداشت و درمان زائران حسینی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: اولین و مهم ترین اقدام ما این است که بیمارستان بسیار مجهزی را در پایانه شلمچه با نام بیمارستان شهید قاسم سلیمانی ایجاد کردیم و با توجه به اینکه 80 درصد زائران ما از دو مرز شلمچه و مهران عازم کربلا می شوند یک مرکز بیمارستانی دیگر هم در پایانه مهران تأسیس کردیم.

وزیر بهداشت گفت: در مرز خسروی یک طبقه مرکز درمانی مجهز آماده کردیم و مراکز عقبه بیمارستانی هم در ایلام و آبادان خرمشهر در حالت آماده باشند تا خدمات کاملی به زائران اربعینی بدهند.

وی از اعزام 370 آمبولانس به منطقه برای خدمت رسانی به زائران خبر داد و گفت: علاوه بر آن 38 اتوبوس آمبولانس 13 تخته که به عنوان یک بیمارستان متحرک است برای کمک آماده شده است.

عین اللهی با اشاره به گرمای هوای امسال از امکان مسمومیت غذایی و گرما زدگی در بین زائران خبر داد و افزود: مأموران بهداشت در تمام پایانه ها مستقرند و به زائران توصیه می کنیم در گرما بین ساعات 10 صبح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جراحان ایرانی برای اولین بار در عراق دست به تیغ می شوند

جراحان ایرانی برای اولین بار در عراق دست به تیغ می شوند