مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 16:012023-07-28سياسي

امام جمعه کرج: اسلام رحمانی به معنای رفاقت با مستکبران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، در خطبه های نمازجمعه این هفته، ضمن تسلیت عاشورای حسینی و لزوم رعایت تقوای الهی، گفت: اهل تقوا در صورت لزوم در تمام صحنه های مهم دنیا حضور پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه جهاد برای عزت اسلام تعریف شده است، ادامه داد: حج برای تقویت دین تعریف شده است چرا که اجتماع مسلمانان با هر موقعیت اجتماعی و سیاسی و خصوع و خشوع همزمان این افراد در برابر عظمت و حکمت الهی است.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه سخنرانی در خصوص عاشورا و امام حسین(ع)، امری دشوار است، اضافه کرد: اهل بیت و قرآن از هم جدا نیستند، در زیارت عاشورا نیز ایشان شریک قرآن صفت گرفته اند، این نشان می دهد به هر دوباید تکیه کرد، همانطور که در قرآن خللی وجود ندارد، در ائمه و اهل بیت نیز گرایش و باطلی وجود نداشته است.

این مقام مسؤول با اشاره به آیات قرآنی، اضافه کرد: کافران سعی دارند آیات قرآن به گوش کسی نرسد، در روز عاشورا نیز تا امام حسین (ع) قصد سخنرانی داشت گروهی با داد و فریاد سعی داشتند اجازه ندهند صدای امام حسین علیه السلام را سربازان و دیگران بشنوند.

خطیب نماز جمعه کرج با بیان اینکه امروز می خواهند اسلام را باب دل خودشان بزک کنند، اضافه کرد: اسلامی می خواهند که جهاد نداشته باشد، امر به معروف نداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: اسلام رحمانی به معنای رفاقت با مستکبران است

امام جمعه کرج: اسلام رحمانی به معنای رفاقت با مستکبران است