مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 14:252023-07-23اقتصادي

رتبه اول کرمان در افزایش صادرات تعاونی ها


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: استان کرمان سال گذشته در حوزه صادرات تعاونی ها در سطح کشور رتبه سوم و همچنین از نظر میزان افزایش صادرات تعاونی ها رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در گفت وگو با خبرنگارفارس با اشاره به اینکه فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال در استان کرمان به سمت بسیار خوبی پیش می رود، اظهار داشت: در بازدیدی که از کارخانه های خودروسازی بم داشتم، این شرکت های خودروسازی اعلام کردند که دچار کمبود نیرو و به دنبال جذب آن هستند.

مصباح بیان کرد: سال گذشته فقط 5 هزار نیرو در خودروسازی های بم مشغول به کار شدند و از ابتدای سال تا کنون نزدیک به 500 نفر نیرو جذب کرده اند.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان ابراز داشت: شرکت های خودروسازی بم در حال انجام طرح های توسعه خود هستند و تا پایان سال جاری نیاز به چند هزار نفر نیرو دارند که ممکن است این نیاز در شهرستان بم و اطراف تامین نشود و نیاز به حذب نیروی غیربومی باشد.

 وی عنوان کرد: شرق استان به واسطه خودروسازها به سمتی می رود که دیگر بیکار توانمندی در این مناطق وجود نخواهد داشت و اکنون این خودروسازی ها به دنبال جذب نیرو هستند و افراد علاقه مند و بیکار می توانند در این مجموعه ها مشغول به کار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه اول کرمان در افزایش صادرات تعاونی ها

رتبه اول کرمان در افزایش صادرات تعاونی ها