مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-18سياسي

صنعت دفاعی ایران منشا تولید قدرت برای کشورهای منطقه است


امام جمعه بندرعباس با محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ گفت: صنعت دفاعی ایران امروز منشا تولید قدرت برای کشورها است و در تراز کشورهای بزرگ جهان و بلکه جلوتر از آن حرکت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در خطبه های این هفته نمازجمعه بندرعباس با اشاره به اینکه صنعت دفاعی الگویی برای سایر صنایع داخلی کشورمان است، اظهار کرد: صنعت دفاعی، ضامن امنیت اقتصادی و اقتدار جامعه است؛ چرا که اگر بخواهیم از نظر اقتصادی رشد کنیم اما قدرت دفاعی نداشته باشیم، دشمن در یک چشم برهم زدن تمام زیرساخت های اقتصادی مان را نابود می کند.

وی ضمن محکومیت حادثه غم انگیر حرم شاهچراغ تصریح کرد: دشمن امنیت کشورمان را هدف گذاری کرده است و داعش در این جریان از اتباع مختلف کشورها برای آسیب زدن به امنیت کشورمان استفاده می کند که نباید فریب خورده و آتش بیار معرکه دشمن باشیم.

امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: اگر دل در گروی امنیت کشور، انقلاب و نظام داریم، باید جوانان و نوجوانان ما مراقب دشمن درمانده باشند.

حجت الاسلام عبادی زاده با اشاره به روز جهانی مسجد به عنوان هسته مقاومت فرهنگی جامعه، گفت: ما امروز از سوی دشمن درگیر جنگ ترکیبی تمام عیار هستیم و هدف دشمن در این جنگ تصرف ذهن و فکرهای مردم است که در این زمینه باید از ظرفیت مسجد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت دفاعی ایران منشا تولید قدرت برای کشورهای منطقه است

صنعت دفاعی ایران منشا تولید قدرت برای کشورهای منطقه است