مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 07:252023-08-08اقتصادي

4درصد مشترکان 13 درصد برق را مصرف می کنند


هفته آینده موج جدیدی از گرما وارد کشور می شود و احتمال افزایش مصرف برق بالا می رود این در حالی است که روزهای گذشته مصرف برق به رکورد 73هزار و 450 مگاوات رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امسال، مصرف برق سال سخت و پر افت و خیزی را برای صنعت برق رقم زد؛ از یک سو گرمای بی سابقه و فراگیر و از سوی دیگر نا ترازی 12 هزار مگاواتی موجود در صنعت برق.

با این وجود تاکنون خاموشی خانگی به دلیل کمبود برق در هیچ یک از استان ها گزارش نشده است.

اما گزارش های هواشناسی برای صنعت برق کمی هشدار آمیز شده است چرا که در هفته آینه قرار است موج جدیدی از گرمای بی سابقه را تجربه کنیم و معلوم نیست که مصرف برق رکورد 73 هزار و 450 مگاوات که در روز یکشنبه تجربه کردیم را می شکند یا خیر! به گفته سخنگوی صنعت برق این میزان مصرف در مقایسه با رکورد اوج مصرف سال گذشته که 69 هزار و 500 مگاوات بود، 4 هزار مگاوات بیشتر است که این میزان حکایت از رشد 5.

7 درصدی اوج مصرف برق دارد.

محدودیتی برای صنایع ایجاد نشد توسعه صنعت برق یکی از مقوله های توسعه هر کشوری است که منجر به رشد اقتصادی و ارتقا سطح کیفیت زندگی مردم می شود.

تجربه تلخ قطعی برق در سالهای گذشته مردم را نگران زمانبندی ها و خاموشی های دوباره کرده بود و صنایع بیم قطعی برق را در روزهای کاری داشتند اما این اتفاق نیفتاد و با توافقی بین وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4درصد مشترکان 13 درصد برق را مصرف می کنند

4درصد مشترکان 13 درصد برق را مصرف می کنند