مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-22سياسي

آغاز به کار پویش «اهدای هدایا به کودکان عراقی»


مسئول کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد اربعین حسینی خوزستان از آغاز به کار پویش «اهدای هدایا به کودکان عراقی» در این استان خبر داد.

- اهواز- مسئول کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد اربعین حسینی خوزستان از آغاز به کار پویش اهدای هدایا به کودکان عراقی در این استان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین میلاد امینی موحد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پویش توزیع هدایا بین اطفال خادمان زائران حسینی در عراق از برنامه های کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد اربعین حسینی خوزستان است که به صورت ویژه پیگیر آن هستیم و در فضای مجازی تبلیغات آن را انجام داده ایم.

وی افزود: این یک پویش مردمی است که از زائران درخواست داریم هدایای کوچکی با خود همراه داشته باشند و در هر خانه ای که در طول مسیر زیارت، ساکن می شوند با این هدایا از اطفال آن خانه تقدیر و تکریم کنند.

حجت الاسلام امینی موحد به برپایی دومین سوگواری ملی پایتخت موکب ها اشاره و اظهار کرد: در خوزستان به طور ویژه به این موضوع توجه می شود؛ سال قبل که اولین دوره سوگواره بود، هنرمندانی از سراسر کشور و حتی از کشور عراق مشارکت داشتند، قطعاً در دومین سوگواره تعداد شرکت کننده ها بیشتر و ملیت ها متفاوت تر خواهد بود؛ لذا این سوگواره می تواند در روایت اتفاقات خوب خوزستان نقش آفرینی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار پویش «اهدای هدایا به کودکان عراقی»

آغاز به کار پویش «اهدای هدایا به کودکان عراقی»