مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 15:302023-07-30بين الملل

اداره بهداشت سودان : هزاران جسد در سردخانه های خارطوم در حال تجزیه هستند


مدیر سازمان پزشکی قانونی سودان نیز به الشرق الاوسط گفت: این نگرانی وجود دارد که اجساد تجزیه شده موجب انتشار بیماری های واگیردار شود زیرا موش ها وارد این سردخانه ها می شوند و از جسد تغزیه می کنند.

- مدیر سازمان پزشکی قانونی سودان نیز به الشرق الاوسط گفت: این نگرانی وجود دارد که اجساد تجزیه شده موجب انتشار بیماری های واگیردار شود زیرا موش ها وارد این سردخانه ها می شوند و از جسد تغزیه می کنند.

 اداره بهداشت خارطوم پایتخت سودان اعلام کرد: بیش از سه هزار جسد در سه سردخانه خارطوم در حال تجزیه هستند و اطلاعات کافی در مورد شرایط آنها از زمان آغاز جنگ بین ارتش و نیروهای واکنش سریع در اواسط آوریل گذشته در دسترس نیست.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازشفقنا، محمود القائم مدیر کل وزارت بهداست در استان خارطوم به الشرق الاوسط گفت: همه سردخانه ها بسته شده اند و هیچ کادر پزشکی در آنها نیستند زیرا در مناطق درگیری قرار دارند و جنگ باعث قطعی برق این مناطق شده است.

  از سوی دیگر هشام زین العابدین مدیر سازمان پزشکی قانونی سودان نیز به الشرق الاوسط گفت: این نگرانی وجود دارد که اجساد تجزیه شده موجب انتشار بیماری های واگیردار شود زیرا موش ها وارد این سردخانه ها می شوند و از اجساد تغزیه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره بهداشت سودان : هزاران جسد در سردخانه های خارطوم در حال تجزیه هستند

اداره بهداشت سودان : هزاران جسد در سردخانه های خارطوم در حال تجزیه هستند