مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-09سياسي

رفع مشکلات شهر مادوان، نیازمند نگاه ویژه مسوولان کهگیلویه و بویراحمد


عضو شورای شهر مادوان پیگیر مشکلات و معضلات این شهر در استانداری کهگیلویه وبویراحمد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مشکلات بی شمار شهر مادوان موجب شد تا عضو شورای این شهر با رایزنی با معاونین استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیگیر رفع این مشکلات شود.

خانم دیده بان ابتدا با معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیرامون این مشکلات رایزنی کرد، سپس در دیدار با معاون امور عمرانی استانداری و مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری مشکل حریم جاده مادوان_ اصفهان را مطرح کرد.

مشکل جاده مادوان_ اصفهان مربوط به زمین هایی است که فضای سبز هستند اما ساخت و ساز در آنها صورت گرفته است که عضو شورای شهر مادوان از علی محمد روستا خواست تصمیم گیری لازم در این زمینه برای خانواده هایی که خدمات آب، برق و گاز دریافت نکردند صورت گیرد که معاون امور عمرانی گفت این مهم در دستور کار قرار می گیرد.

پیگیری اعتبار جهت نصب سطل زباله در شهرمادوان که قبلا توسط استانداری کهگیلویه و بویراحمد وعده داده شده بود از دیگر مواردی بود که عضو شورای شهر مادوان پیگیری کرد.

دیگر مشکل اصلی و اساسی در شهر مادوان، مشکل آب شرب است که مقرر شد آبفای استان نسبت به حل و فصل این مشکل در شهر مادوان اقدامات لازم را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات شهر مادوان، نیازمند نگاه ویژه مسوولان کهگیلویه و بویراحمد

رفع مشکلات شهر مادوان، نیازمند نگاه ویژه مسوولان کهگیلویه و بویراحمد