مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 21:202023-08-21سياسي

چتر حمایتی قوه قضاییه بر سر واحدهای تولیدی گسترده تر شد


در جریان سفر رییس قوه قضاییه به استان فارس، رییس سازمان بازرسی مأموریت داشت از نمایشگاه دستاوردهای دادگستری استان در حوزه رفع موانع تولید بازدید و شنونده صحبت های مدیران واحدهای تولیدی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در جریان سفر استانی رییس قوه قضاییه به استان فارس که شانزدهم مرداد ماه صورت گرفت، رییس سازمان بازرسی مأموریت داشت از نمایشگاه دستاوردهای دادگستری این استان در حوزه رفع موانع تولید بازدید و شنونده حرف ها و صحبت های مدیران این واحدهای تولیدی شود.

بر همین اساس، ذبیح اله خداییان بازدیدی بیش از دو ساعته از نمایشگاه مذکور داشت و به مسائل مربوط به 60 واحدهای تولیدی که مشکلات آنها در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس، رفع و یا در حال حل شدن بود، رسیدگی کرد.

در این بازدید، مدیران این واحدهای تولیدی ضمن تشکر از دستگاه قضا و دادگستری استان فارس در مانع زدایی از تولید و حمایت از آنها، مشکلات خود با دستگاه های اجرایی را با خداییان در میان گذاشتند و رییس سازمان بازرسی فی المجلس به بازرس کل استان نسبت به پیگیری موضوع مأموریت داد.

حالا بازرسی کل استان فارس در پی اجرای مصوبات سفر استانی رییس قوه قضاییه به این استان با مأموریت ویژه به یکی از معاونین خود، مشکلات این واحدهای تولیدی و شرکت های دانش بنیان را بررسی و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر حمایتی قوه قضاییه بر سر واحدهای تولیدی گسترده تر شد

چتر حمایتی قوه قضاییه بر سر واحدهای تولیدی گسترده تر شد