مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-19سياسي

آزادی 20 محکوم مالی در پویش «هر هیئت، آزادی یک زندانی» یزد


20 محکوم جرائم مالی غیرعمد با اجرای «پویش هر هیئت، آزادی یک زندانی» طی مراسمی از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

-  غلامعلی دهشیری، رییس کل دادگستری استان یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس، مشارکت هیأت های یزدی در امر آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی را ستودنی دانست و اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم امسال پویش هر هیئت آزادی یک زندانی در سطح استان یزد راه اندازی شد که مورد استقبال خوب محبان اهل بیت(ع) و عزاداران حسینی قرار گرفت.

وی افزود: در پویش آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، به همت و مشارکت هیئت های عزاداری استان 20 محکوم مالی جرائم غیرعمد از زندان های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

دهشیری برگزاری پویش های ابتکاری در مناسبت های مختلف از جمله پویش هر هیئت آزادی یک زندانی توسط ستاد دیه استان را از جمله اقدامات موثر برای ترویج فرهنگ کمک به آزادی زندانیان غیرعمد مالی دانست و گفت: رقم بدهی این زندانیان  586 میلیارد ریال بود که با قبولی دادخواست اعسار، اخذ گذشت رضایت مندانه از شکات و آورده محکومین مبلغ  570  میلیارد ریال تامین گردیده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد مردمی شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ 16 میلیارد ریال  به حساب سپرده دادگستری واریز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 20 محکوم مالی در پویش «هر هیئت، آزادی یک زندانی» یزد

آزادی 20 محکوم مالی در پویش «هر هیئت، آزادی یک زندانی» یزد