مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-04سياسي

خبرنگاران نگاه حزبی و سیاسی در انتشار اخبار نداشته باشند


خبرنگاران به دور از هر نوع جناح حزبی و سیاسی باید تقوای الهی را در کار خود مد نظر داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد علی ارزنده ظهر جمعه در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی از حضور گسترده مردم در مجالس عزای امام حسین (ع) در دهه اول محرم تقدیر و اظهار کرد: انشاالله که این مراسم ها کم و بیش تا پایان ماه صفر ادامه داشته باشد.

وی افزود: در این عزاداری ها برخی گروه های تروریستی با حمایت دشمن قصد ناامنی و به خاک و خون کشیدن عزاداران حسینی را داشتند که بحمدالله با رصد اطلاعاتی نیروهای گمنام امام زمان (عج) و نیروهای امنیتی سپاه و فراجا این گروه ها شناسایی شدند که جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام ارزنده خاطرنشان کرد: در سایه تلاش های بی وقفه این نیروها امروز مردم ما در آسایش و امنیت توانستند در مراسم های عزاداری امام حسین (ع) حضووری پر شور داشته باشند.

امام جمعه ملایر با اشاره به 17 مرداد و روز خبرنگار گفت: اهمیت خبرنگاری به قدری است که با انتشار یک خبر مثبت و بر عکس آن می توان باعث ایجاد امید و یا یاس و ناامیدی در سطح جامعه شد.

وی عنوان کرد: خبرنگاران به دور از هر نوع جناح حزبی و سیاسی باید تقوای الهی را در کار خود مد نظر داشته باشند، انتشار خبر درست و رعایت صداقت وظیفه خبرنگاران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران نگاه حزبی و سیاسی در انتشار اخبار نداشته باشند

خبرنگاران نگاه حزبی و سیاسی در انتشار اخبار نداشته باشند