مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 09:412023-07-29اقتصادي

پلمب 230 بنگاه املاک متخلف با آغاز فصل جابجایی مستأجران در اصفهان


قدرت اله نوری، مسؤول هماهنگی دبیرخانه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پیرو مصوبات هفتمین جلسه شورای عالی مسکن با دستور رییس جمهور، کارگروه تنظیم بازار املاک و مستغلات استان ها تشکیل و این موضوع در استان اصفهان به معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان واگذار شد.

  وی با بیان اینکه اولین جلسه کارگروه در استانداری اصفهان تشکیل شده است گفت: در این جلسه مقرر شد کارگروه در شهرستان ها نیز توسط فرمانداران تشکیل شود و اقدامات لازم برای ساماندهی مشاوران املاک و کنترل بازار اجاره در سطح شهر اصفهان، شهرهای جدید و سایر شهرهای استان انجام شود.

نوری بیان کرد: یکی از اقدامات انجام شده تشکیل گشت مشترک با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، اماکن، صمت و راه و شهرسازی بود که در هفته های گذشته بازدیدهای متعددی از مشاوران املاک شهر اصفهان انجام شد و تعداد زیادی از مشاوران املاک متخلف پلمب شدند.

  مسؤول هماهنگی دبیرخانه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان اصفهان با بیان اینکه اتحادیه مشاوران املاک با همکاری اداره اماکن نسبت به پلمب مشاوران فاقد پروانه اقدام کرده  ادامه داد: تشکیل کارگروه های شهرستانی با جدیت انجام شده و گشت های مشترک در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 230 بنگاه املاک متخلف با آغاز فصل جابجایی مستأجران در اصفهان

پلمب 230 بنگاه املاک متخلف با آغاز فصل جابجایی مستأجران در اصفهان