مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-19سياسي

دفاع مقدس معجزه انقلاب اسلامی است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دقاع مقدس مازندران دفاع مقدس را معجزه انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: دفاع مقدس سرشار از خاطراتی بوده که نجات دهنده جوانان ما است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمدحسن سلامی بعدازظهر شنبه دربیستمین دوره نشست تخصصی-آموزشی خاطره نگاری دفاع مقدس با موضوع دایره های مستندسازی در دفاع مقدس (زندگی نامه نویسی) با تسلیت ایام اسارت آل الله (ع) و بزرگدلشت سالروز ورود آزادگان به میهن و بیان اینکه ریشه و مبدأ انقلاب اسلامی در قیام عاشورا نهفته است، اظهار داشت: نهضت اسلامی ما همان ادامه نهضت حضرت سید الشهدا (ع) است.

وی از انقلاب اسلامی به عنوان معجزه اسلام در قرن حاضر یاد کرد و افزود: دفاع مقدس ما معجزه انقلاب اسلامی است.

این مسئول ادامه داد: از آنجایی که همه ارزش های انقلاب اسلامی ما در دفاع مقدس تثبیت شد، دفاع مقدس به گنجینه بزرگ تاریخی تبدیل شد که می تواند تاریخ این کشور و انقلاب اسلامی را تا قرن ها تغذیه کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، روحیه ایثار و فداکاری، مجاهدت مخلصانه برای اسلام و انقلاب، معنویت، روحیه حماسی، کار انقلابی و جهادی، پیروی محض از امام و ولایت، وحدت و همبستگی آحاد مردم، نیروهای مسلح و مسئولین، در وسط میدان های مجاهدت قرار داشتن مردم و جوانان را رمز پیروزی ما در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس معجزه انقلاب اسلامی است

دفاع مقدس معجزه انقلاب اسلامی است