مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 17:552023-08-19حوادث

دستگیری عامل قدرت نمایی در فضای مجازی در کرج  


جانشین فرماندهی انتظامی البرز گفت: فردی که با انتشار تصاویری از خود به همراه یک قبضه سلاح قلابی در فضای مجازی قصد قدرت نمایی داشت دستگیر شد.

- سرهنگ محمد نادربیگی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با انتشار تصاویری از قدرت نمایی فردی به همراه یک قبضه سلاح در یکی از شبکه های اجتماعی، مراتب شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات فراجا در استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، مأموران موفق به شناسایی مخفیگاه فرد مورد نظر و دستگیری او در عملیاتی غافلگیرانه در یکی از محله های شهرستان کرج شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز خاطر نشان کرد: این فرد هنجار شکن که از رفتار خود نادم بود، در بازجویی های پلیس اذعان داشت که با سلاح قلابی تصاویری را برای قدرت نمایی و خودنمایی منتشر کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

سرهنگ نادربیگی با تأکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با قدرت نمایی افراد هنجار شکن و اراذل و اوباش در فضای مجازی یادآوری کرد: یکی از اولویت های اصلی پلیس رصد تحرکات اراذل و اوباش در فضای مجازی است که اغلب این افراد با انتشار تصاویر و فیلم هایی از اقدامات مجرمانه خود س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل قدرت نمایی در فضای مجازی در کرج  

دستگیری عامل قدرت نمایی در فضای مجازی در کرج