مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 14:502023-07-30بين الملل

دوربین های تلویزیونی بالای سر جراحی های مهم کشور


شبکه سلامت برای نخستین بار به صورت زنده در قالب برنامه «همراه با کادر درمان»، عمل های جراحی آندوسکوپیک (درون بین) فاقد خون ریزی روزانه و نادر کشور را از داخل اتاق عمل بیمارستان ها پخش می کند.

- شبکه سلامت برای نخستین بار به صورت زنده در قالب برنامه همراه با کادر درمان ، عمل های جراحی آندوسکوپیک (درون بین) فاقد خون ریزی روزانه و نادر کشور را از داخل اتاق عمل بیمارستان ها پخش می کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مهرداد ایمان مدیر تولید و فنی شبکه سلامت درباره اهداف این برنامه گفت: پخش عمل های جراحی علاوه بر آگاهی بخشی، موجب اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی که در خصوص هر عمل جراحی وجود دارد هم خواهد شد.

وی افزود: هدف از پخش مستقیم عمل جراحی وجود جریان زندگی و پویایی علمی و درمانی است و این که روزانه با انجام هزاران عمل جراحی در کشور، افراد سلامتی شان را باز می یابند و منجر به کاهش درد و آلام بیماران می شود.

ایمان خاطرنشان کرد: این برنامه علاوه بر آشنایی مردم با فضای اتاق عمل و انواع جراحی ها و کمک به کاهش استرس، یک نظام هماهنگ در اتاق عمل که هر کس وظایف خود را به نحو احسن انجام می دهد تا حصول نتیجه موفقیت آمیز را به تصویر در می آورد و سختی فعالیت کادر درمان را نیز تا حدود زیادی به تصویر می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین های تلویزیونی بالای سر جراحی های مهم کشور

دوربین های تلویزیونی بالای سر جراحی های مهم کشور