مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-13اقتصادي

قبل از مهاجرت، به مالیات دادن عادت کنید!


این روزها که تب مهاجرت داغ شده و هرکس چرتکه ای دست گرفته، بد نیست بدانید بعضی دولت های اروپایی ممکن است تا 50 درصد مالیات بگیرند، برای همین بهتر است قبل از رفتن به پرداخت مالیات عادت کنید.

- خبرگزاری مهر ؛ گروه مجله: مهم نیست پول یک پرواز به خارج از کشور را در جیب دارید یا نه، مهم نیست زبان انگلیسی را چقدر بیشتر از ?Hello, How Are You می دانید، مهم نیست که به یادگیری زبان سوم فکر کرده اید یا نه، مهم نیست در کشور خودتان چقدر دل به کار می دادید یا روزانه چند ساعت کار می کردید، فرقی هم نمی کند چقدر درباره خرج و مخارج بیرون از مرزهای کشور تا اطلاعات داشته باشید، فقط کافی است بگویید: می خواهم از ایران بروم.

شما باکلاس هستید! سودای مهاجرت، فارغ از جنبه های اقتصادی، سیاسی، احساسی یا منطقی که ممکن است در بر داشته باشد، میان گروه هایی بیش از هر چیز به یک معیار از ادعای روشنفکری تبدیل شده و ممکن است به شما احساس باکلاس بودن بدهد.

این روزها که مهاجرت به یکی از تب های واگیردار جامعه تبدیل شده و خیلی ها را به خود دچار کرده است، هر کس در هر بستری که می تواند به پخش این ویروس دامن می زند.

شاکی نشوید! ما هم می دانیم اوضاع از چه قرار است! شرایط اقتصادی ایران، افزایش بی بازگشت نرخ دلار و ارز، صعود متوقف نشدنی قیمت مسکن و خودرو تا قله های دست نیافتنی، صفح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبل از مهاجرت، به مالیات دادن عادت کنید!

قبل از مهاجرت، به مالیات دادن عادت کنید!