مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-20سياسي

14 پروژه حوزه سلامت در بوشهر آماده افتتاح است


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: 14 پروژه حوزه سلامت این استان با اعتبار 390 میلیارد ریال همزمان با بزرگداشت هفته دولت افتتاح می شود.

- ایسنا/بوشهر رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: 14 پروژه حوزه سلامت این استان با اعتبار 390 میلیارد ریال همزمان با بزرگداشت هفته دولت افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حسن ملکی زاده در این باره گفت: همزمان با هفته دولت با اعتبار بیش از یک هزار میلیارد ریال پروژه های حوزه سلامت در استان بوشهر افتتاح و اجرایی خواهد شد.

وی افزود: چهار پروژه شامل خانه بهداشت روستاهای حرمیک، علی آباد، حاجی آباد و صیدی در شهرستان جم با اعتبار 100 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت افتتاح می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآورشد: همچنین به مناسبت هفته دولت 2 پروژه شامل خانه بهداشت روستاهای کنارترشان و حاجی آباد شهرستان دیر با اعتبار 50 میلیارد ریال افتتاح می شود.

ملکی زاده اضافه کرد: در شهرستان دشتستان نیز پروژه خانه بهداشت روستاهای درنگ، قراولخانه و میاندشت و پایگاه سلامت بهرام آباد با اعتبار 105 میلیارد ریال نیز از دیگر پروژه های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای افتتاح در هفته دولت است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهارداشت: پانسیون مرکز چهار روستایی و پایگاه سلامت سربست شهرستان گناوه با اعتبار 60 میلیارد ریال از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 پروژه حوزه سلامت در بوشهر آماده افتتاح است

14 پروژه حوزه سلامت در بوشهر آماده افتتاح است