مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 02:502023-08-06سياسي

نظرات نخبگان استان بوشهر در برنامه هفتم توسعه استفاده می شود


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدیم که اگر قرار باشد برنامه هفتم توسعه، برنامه جامعی باشد باید از نظرهای همه اندیشمندان و صاحبان نظر بهره مند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم جمیری یکشنبه شب در نشست بررسی برنامه هفتم توسعه اظهار داشت: یکی از قوانین مهم و تأثیرگذار که در مجلس شورای اسلامی مورد بحث قرار می گیرد و می تواند مؤثر باشد، برنامه هفتم توسعه است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: داشتن یک برنامه مدون، جامع و کامل به عنوان یک سند بالادستی می تواند به دستگاه های اجرایی و مجلس شورای اسلامی کمک کند تا با راهبرد مشخص، مسیر را به گونه ای تنظیم کند که از همه امکانات و نعمات به نحو شایسته استفاده بشود تا کشور عزیز ما در مسیر تعالی و پیشرفت قرار گیرد.

وی افزود: معتقدیم که اگر قرار باشد برنامه هفتم توسعه، برنامه جامعی باشد باید از نظرهای همه اندیشمندان و صاحبان نظر بهره مند شد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به هدف برگزاری این نشست، بیان داشت: نشست بررسی برنامه هفتم توسعه در استان بوشهر با این هدف شکل گرفت که بتوان سهم استان بوشهر را در این برنامه به تناسب مزیت ها و نیازهایی که وجود دارد به نحو شایسته مورد توجه قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرات نخبگان استان بوشهر در برنامه هفتم توسعه استفاده می شود

نظرات نخبگان استان بوشهر در برنامه هفتم توسعه استفاده می شود