مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-05بين الملل

راهکار بازپرس ویژه برای مقابله با تهدیدهای ترامپ


در حالیکه دونالد ترامپ در پی صدور سومین کیفرخواست، علیه مخالفان تهدیدهای بیشتری انجام داد، جک اسمیت بازپرس ویژه از قاضی پرونده خواست تا دستوری حفاظتی علیه رییس جمهوری سابق صادر کند که بر اساس آن ترامپ از انتشار مدارک شهود باز داشته می شود.

- در حالیکه دونالد ترامپ در پی صدور سومین کیفرخواست، علیه مخالفان تهدیدهای بیشتری انجام داد، "جک اسمیت" بازپرس ویژه از قاضی پرونده خواست تا دستوری حفاظتی علیه رییس جمهوری سابق صادر کند که بر اساس آن ترامپ از انتشار مدارک شهود باز داشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری یو.

اس.

ای تودی، اسمیت در درخواست دادگاهی خود با بیان اینکه اظهارات شدیداللحن دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا می تواند باعث دلسرد شدن شاهدان پرونده شود، آورده است: تمامی این دستور پیشنهادی با هدف جلوگیری از انتشار یا استفاده نادرست از موارد مکشوفه از جمله برای عموم است.

این بازپرس ویژه همچنین به تهدیدهای ترامپ که اوایل روز جمعه در رسانه اجتماعی Truth Social منتشر شد، اشاره کرد که نوشته بود: اگر به دنبال من باشید، من هم به دنبال شما هستم.

این درخواست از سوی جک اسمیت در روزی بود که ترامپ با یک استراتژی به منظور تبدیل کردن سه کیفرخواست علیه خودش به سلاحی سیاسی علیه مخالفانش به مناطق جنوبی آمریکا رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار بازپرس ویژه برای مقابله با تهدیدهای ترامپ

راهکار بازپرس ویژه برای مقابله با تهدیدهای ترامپ