مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-19اقتصادي

بهره مندی 35 روستای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی همزمان با هفته دولت


مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در هفته دولت امسال شاهد بهره مندی 35 روستای استان از نعمت گاز طبیعی خواهیم بود.

- ایسنا/اردبیل مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در هفته دولت امسال شاهد بهره مندی 35 روستای استان از نعمت گاز طبیعی خواهیم بود.

میر سعید سید متین 28 مرداد در جمع خبرنگاران از افتتاح 12 پروژه گازرسانی در هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: تاکنون افتتاح پروژه های گازرسانی به 35 روستای استان به دبیرخانه بزرگداشت هفته دولت اعلام شده است که انتظار می رود به واسطه بهره برداری از این پروژه ها 456 خانوار روستایی و 10 واحد صنعتی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.

سید متین، با اشاره به اینکه هفته دولت بهترین فرصت است تا دولتمردان گزارش کار خود را با شفافیت در اختیار مردم و افکار عمومی قرار دهند، گفت: شرکت گاز استان اردبیل از بدو تأسیس در راستای محرومیت زدایی از چهره استان تلاش کرده و بحمدالله هم اکنون تمامی شهرها و بالغ بر 98 درصد از خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

وی در ادامه به تشریح برنامه های شرکت گاز استان در هفته دولت پرداخت و اظهار کرد: در هفته پیش رو، 35 روستای شهرستانهای اردبیل، بیله سوار، کوثر، گرمی، نیر و خلخال با اعتبار بالغ بر 365 میلیارد ریال از نعمت الهی گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 35 روستای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی همزمان با هفته دولت

بهره مندی 35 روستای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی همزمان با هفته دولت