مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-06ورزشي

لزوم برجسته سازی فرهنگ شهادت در جامعه


امام جمعه انزلی بر لزوم برجسته سازی فرهنگ شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: برای اصلاح رفتارها و فرهنگ حاکم بر شهرستان انزلی نیازمند ترویج فرهنگ شهادت و ایثار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین ظهر یکشنبه در جلسه ستاد شهرستانی کنگره سرداران، امیران و 8000 شهید استان گیلان ضمن تسلیت ایام محرم و سوگواری سیدالشهداء (ع) و دوران اسارت اهل بیت (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشتند: فلسفه این نوع کنگره ها و یادواره ها برای شهدا در چند بعد است؛ یک بعد اثری است که برای خود ما متولیان و برگزار کنندگان و به تعبیری فراتر برای مدیران جامعه اسلامی دارد.

امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه اگر مدیران جامعه اسلامی نسبت به شهدا و ارج نهادن به مقام شهادت تلاش نکنند و وظایفشان را انجام ندهند این یک ناسپاسی بسیار آشکار و ناشایستی است، افزود: شهدا حق زیادی به گردن همه ما دارند و مسئولیت های همه ما مبتنی بر همین شهادت ها، رشادت ها و ایثارگری هاست.

حجت الاسلام شمس الدین بعد دیگر کنگره ها و یادواره های شهدا را بازتاب و اثر آن در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: جامعه با مسائلی که در آن برجسته می شود شکل می گیرد؛ مثلاً در بندرانزلی فرهنگ ورزش خصوصاً فوتبال در پوست و گوشت و استخوان همه اقشار جامعه رسوخ دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برجسته سازی فرهنگ شهادت در جامعه

لزوم برجسته سازی فرهنگ شهادت در جامعه