مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-02اقتصادي

صنعت گردشگری تیران و کرون با هفت پروژه جدید جان تازه می گیرد


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تیران و کرون گفت: اجرای هفت پروژه گردشگری جدید در این شهرستان حال و هوای تازه ای به این صنعت می بخشد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تیران و کرون گفت: اجرای هفت پروژه گردشگری جدید در این شهرستان حال و هوای تازه ای به این صنعت می بخشد.

محسن مظاهری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برج کبوتر تندران، چشمه شاهی، منطقه گردشگری مرغاب، گردشگری آبی روستای خمیران، طرح روستای جاجا، هتل قلعه تاریخی قمیشلو و پارک کوهستان تیران هفت طرح جدید در تیران و کرون است که با مشارکت بخش خصوصی احیا و عملیاتی می شود.

وی افزود: این طرح ها فرصت های خوب جذب توریست به این شهرستان را فراهم کرده و با توجه به سرمایه گذاری بخش خصوصی امکان اشتغال و درآمدزایی را فراهم می سازد.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان تیران و کرون با اشاره به تنوع موضوعات گردشگری در این پروژه ها، اظهار کرد: اجرایی شدن این پروژه ها فرصت خوبی برای جذب مسافران داخلی و توریست خارجی فراهم می کند.

وی با بیان اینکه با ایجاد اقامتگاه های سنتی مشکل اسکان در این خطه رفع شد، تصریح کرد: در حال حاضر یکصد تخت اسکان برای مسافران وجود دارد و با توسعه مراکز گردشگری، افزایش اقامتگاه ها و رونق این بخش رقم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت گردشگری تیران و کرون با هفت پروژه جدید جان تازه می گیرد

صنعت گردشگری تیران و کرون با هفت پروژه جدید جان تازه می گیرد