مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-18اقتصادي

خرابی تجهیزات، عامل تعطیلی های متعدد تنها جایگاه گاز طبیعی خوشاب


تنها جایگاه گاز طبیعی شهرستان خوشاب همیشه با خرابی و اشکال روبه روست و مردم این منطقه مجبور می شوند که مسیرهای طولانی را طی نمایند و در شهرهای مجاور اقدام به سوختگیری نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، جایگاه گاز طبیعی شهرستان خوشاب که بیش از دوازده سال از راه اندازی آن می گذرد همیشه با خرابی و تعطیلی های متعدد مواجه بوده و باعث نارضایتی مردم شده است.

تحمل رنج مسافت های طولانی برای استفاده از گاز طبیعی و نارضایتی مردم حسینی یکی از اهالی این منطقه با انتقاد از تعطیلی های مکرر این جایگاه در گفت و گو با خبرنگار فارس از سبزوار اظهار کرد: با خرابی این جایگاه مجبوریم 45کیلومتر را طی کنیم تا از جایگاه های سبزوار یا با طی 60 کیلومتر از جایگاه های گاز نزدیک نیشابور استفاده نماییم.

وی افزود: برخی از نیروهایی که در این جایگاه سوخت به کارگیری می شوند، هیچ دوره تخصصی را نگذرانده اند که ممکن است حوادث تلخ و جبران ناپذیر رخ دهد.

این شهروند خوشابی ادامه داد: واگذاری این جایگاه به پیمانکار نیز نتوانست جلوی خرابی ها و تعطیلی مکرر آن را بگیرد، موضوعی که گلایه ها و نارضایتی هایی را به همراه دارد.

خرابی تجهیزات، عامل تعطیلی های متعدد تنها جایگاه گاز طبیعی خوشاب شهردار شهر سلطان آباد مرکز شهرستان خوشاب در گفت و گو با خبرنگار فارس از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرابی تجهیزات، عامل تعطیلی های متعدد تنها جایگاه گاز طبیعی خوشاب

خرابی تجهیزات، عامل تعطیلی های متعدد تنها جایگاه گاز طبیعی خوشاب