مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-21سياسي

تقریظ مقام معظم رهبری بر 2 کتاب رونمایی شد


تقریظ مقام معظم رهبری بر دو کتاب «اسم تو مصطفاست» و «سرباز روز نهم» با حضور رییس جمهور و مسئولان نظامی و کشوری در مسجد مقدس جمکران رونمایی شد.

- قم- تقریظ مقام معظم رهبری بر دو کتاب اسم تو مصطفاست و سرباز روز نهم با حضور رییس جمهور و مسئولان نظامی و کشوری در مسجد مقدس جمکران رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر دوشنبه اولین آیین ملی تکریم فعالان مساجد با عنوان مثل مصطفی و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت که با حضور 3000 نفر از خادمان و دست اندرکاران مساجد نمونه سراسر کشور و همچنین مسئولین کشوری و لشکری در مسجد مقدس جمکران برگزار شد و از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر دو کتاب اسم تو مصطفاست و سرباز روز نهم رونمایی شد.

بیش از 60 تقریظ از رهبر معظم انقلاب موجود است ولی برای اولین بار دو تقریظ از یک شخصیت رونمایی شده است.

کتاب اسم تو مصطفاست زندگی نامه داستانی شهید مصطفی صدرزاده به روایت همسر آن شهید و به قلم راضیه تجار و کتاب سرباز روز نهم روایتی از زندگی و زمانه بسیجی مدافع حرم شهید صدرزاده به قلم نعیمه منتظری چاپ شده است.

در این مراسم از نویسندگان این دو کتاب، پدر و مادر شهید مصطفی صدرزاده و همسر و دختر آن شهید بزرگوار با اهدایی رهبر معظم انقلاب اسلامی قدردانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقریظ مقام معظم رهبری بر 2 کتاب رونمایی شد

تقریظ مقام معظم رهبری بر 2 کتاب رونمایی شد