مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 22:252023-08-02ورزشي

ترسو نیستم/ جایگاه بسکتبال گرگان را می دانم


سرمربی جدید تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه نگاهم در پذیرش مربیگری این تیم، قهرمانی در آسیاست، گفت: ترسو نیستم و این هدف را با همه وجود پیگیری خواهم کرد.

- ایسنا/گلستان سرمربی جدید تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه نگاهم در پذیرش مربیگری این تیم، قهرمانی در آسیاست، گفت: ترسو نیستم و این هدف را با همه وجود پیگیری خواهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی هاشمی شامگاه چهارشنبه 11 مردادماه 1402 در جلسه ای را که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان برگزار شد، اظهار کرد: مردم گرگان بسکتبال را به شکل کامل بلد هستند و به راحتی می توانند در ترکیب و حتی ارنج گذاری ها اظهار نظر کنند.

وی با بیان اینکه فراز و فرودهای ورزش را می شناسم و امیدوارم روزی که می روم سربلند باشم، ادامه داد: برد و باخت برای بازی است و همه می دانند که پس از پایان بازی ها برنده و بازنده واقعی چه کسی است.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه به دغدغه های تیم از قبیل تعصب هواداران، بازیکنان بومی و سایر موارد آشنا هستم، افزود: نگاهم در پذیرش مربیگری این تیم، قهرمانی در آسیاست و از آن جایی که ترسو نیستم، این هدف را با همه وجود پیگیری خواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترسو نیستم/ جایگاه بسکتبال گرگان را می دانم

ترسو نیستم/ جایگاه بسکتبال گرگان را می دانم