مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:552023-08-09سياسي

برگزاری 30 اردوی جهادی دانشجویی در قالب قرارگاه عهد خدمت کرمانشاه


فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه از برگزاری 30 اردوی جهادی دانشجویی در قالب قرارگاه عهد خدمت کرمانشاه خبر داد.

- قاسم امجدیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برگزاری اردوهای جهادی در سال های اخیر این باور را ایجاد کرده که جریان دانشجویی علاوه بر فعالیت های علمی، پژوهشی و تحصیلی می تواند با کارهای جانبی و فوق برنامه در راستای تحقق بخشی به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی نظیر خدمت رسانی به مردم کم توان، فقرزدایی از جامعه و استفاده از نتایج و تخصص علمی جامعه دانشگاهی عمل کند.

وی افزود در همین راستا یک هزار و 400 نفر از دانشجویان دانشگاه های سراسر استان کرمانشاه در قالب 15 تیم طی تابستان سال جاری به مناطق محروم و روستاهای مختلف اعزام می شوند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه امید بخشی و رسالت تبیین را از جمله مهمترین اهداف و دستاوردهای دانشجویان در این اردوهای جهادی عنوان و تصریح کرد: ارائه خدمات درمانی، پیگیری مطالبات مردم روستا، خدمات عمرانی، آموزشی، مشاوره خانواده و فرهنگی از جمله خدمات ارائه شده توسط دانشجویان است.

امجدیان در پایان گفت: اردوهای جهادی یکی از رویش های مولد انقلاب اسلامی در راستای خودسازی فردی و اجتماعی دانشجویان، کسب تجارب جدید، برجسته سازی و شکوفایی توانایی و تقویت کار جمعی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 30 اردوی جهادی دانشجویی در قالب قرارگاه عهد خدمت کرمانشاه

برگزاری 30 اردوی جهادی دانشجویی در قالب قرارگاه عهد خدمت کرمانشاه