مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 21:152023-08-16حوادث

کشف 61 قبضه انواع سلاح جنگی در نیکشهر


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان نیکشهر طی عملیاتی منسجم و ضربتی موفق شدند 61 قبضه انواع سلاح جنگی و مهمات مربوطه را در بازرسی از یک خودروی سواری کشف کنند.

- سردار دوستعلی جلیلیان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: ظهر امروز ماموران انتظامی شهرستان نیکشهر با همکاری انتظامی شهرستان ایرانشهر از حمل محموله ای سلاح جنگی در محور نیکشهر به کشیک مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند .

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: خودروی حامل سلاح ها که یک سواری 405 بود شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه متوقف شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو 50 کلت جنگی، 11 سلاح کلاشینکف، یک هزار و 999 فشنگ کلت، 98 خشاب کلت و 12 خشاب کلاشینکف که بصورت حرفه ای جاساز شده بودند را کشف کردند.

 سردار جلیلیان ادامه داد: در این در این رابطه یک نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور برای تامین امنیت پایدار شبانه روز در حال تلاش و خدمت رسانی می باشند و در این مسیر هر ساله شهدایی تقدیم می کنیم که امید است شهروندان عزیز نیز با پلیس تعامل و همکاری داشته باشند و هرگونه موضوع و موارد مشکوک ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 61 قبضه انواع سلاح جنگی در نیکشهر

کشف 61 قبضه انواع سلاح جنگی در نیکشهر