مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-09اقتصادي

ادارات کرمانشاه برای تحقق تعهدات اشتغال بیشتر تلاش کنند


فرماندار کرمانشاه با اشاره به عقب ماندگی 9 درصد برای اشتغالزایی، گفت: ادارات کرمانشاه برای تحقق تعهدات اشتغال بیشتر تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا آمویی ظهر چهارشنبه در جلسه کمیته اشتغال شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه بر اساس آمارهای موجود تاکنون 9 درصد از برنامه اشتغال امسال شهرستان عقب هستیم، اظهارکرد: انتظار داریم ادارات و نهادهایی که نتوانسته اند سهمیه اشتغال خود را اجرایی کنند، اهتمام بیشتری برای تحقق تعهدات خود داشته باشند.

وی با توضیح خواستن از ادارات و نهادهایی که تعهدات اشتغال خود را تا این وقت از سال محقق نکرده اند، از این ادارات و نهادها خواست با برنامه ریزی منسجم خود را به برنامه برسانند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه جلسات کمیته اشتغال شهرستان باید هر 2 هفته یکبار تشکیل شود، تصریح کرد: این جلسات باید با حضور مدیران و افراد مسئول شهرستان تشکیل شود تا بتوانند کارایی لازم را برای تحقق تعهدات اشتغال کرمانشاه داشته باشند.

آمویی بیان کرد: با توجه به سهم زیاد شهرستان کرمانشاه در تعهدات اشتغال استان انتظار می رود مدیران و مسئولان شهرستان به گونه ای برنامه ریزی کنند که به دلیل کم کاری آنها آسیبی متوجه استان نشود و جایگاه استان از حیث تحقق تعهدات اشتغال پایین نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات کرمانشاه برای تحقق تعهدات اشتغال بیشتر تلاش کنند

ادارات کرمانشاه برای تحقق تعهدات اشتغال بیشتر تلاش کنند