مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 13:552023-07-25حوادث

فضای مجازی میزان مکالمه خانواده ها را به 10 دقیقه رساند


تحقیقات نشان می دهد که میزان مکالمه در بین شهروندان ایرانی در 24 ساعت به کمتر از 10 دقیقه رسیده است و این یعنی زنگ خطر بزرگ برای متولیان بنیان تحکیم خانواده و دولتمردان که باید پیش از پیش به این مهم توجه داشته باشند .

- خبرگزاری فارس-اراک؛ در طلاق عاطفی زوجین از یکدیگر جدا نمی شوند و در واقع زیر یک سقف زندگی می کنند ولی از عشق و محبت و صفا هیچ خبری نیست.

زندگی دچار یک روزمرگی خاص می شود و انسان ها همانند ماشین هر کدام به دنبال شرح و وظایف خود هستند و به هیچ عنوان به همدیگر عشق نمی ورزند در واقع تبدیل به یک هم خانه می شوند در واقع نوعی طلاق خاموش رخ می دهد.

منزل که منشأ آرامش و احساسات درونی است تبدیل به یک خوابگاه می شود و در روزهای اول زندگی شاهد آن هستیم که زوجین آن قدر حرف برای گفتن دارند که متوجه زمان نمی شوند و باگذشت زمان گوشی برای شنیدن حرف ها پیدا نمی شود.

همه چیز به صورت خیلی عادی و بی تفاوت سپری می شود؛ زمانی که چراغ مهر و علاقه رو به افول باشد، به تدریج دقایق گفت وگوی زوجین را رو به کاهش می رود.

عدم توجه زوجین به زندگی پیش رو نشانه شروع طلاق عاطفی یک پژوهشگر علوم اجتماعی در این خصوص در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: از نشانه های شروع طلاق عاطفی عدم توجه زوجین به زندگی پیش رو است و گذشته را به سرعت برق و باد به فراموشی می سپارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی میزان مکالمه خانواده ها را به 10 دقیقه رساند

فضای مجازی میزان مکالمه خانواده ها را به 10 دقیقه رساند