مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-06اقتصادي

پیشرفت 70 درصدی خط انتقال آب نام نیک میامی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی اجرای خط انتقال و حفر چاه آب در روستای نام نیک شهرستان میامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد طاهری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 6 هزار متر اجرای خط انتقال و حفر یک حلقه چاه آب در روستای نام نیک شهرستان میامی اجرا شده و تجهیز چاه و عملیات احداث ایستگاه پمپاژ در دست اقدام قرار دارد.

طاهری تصریح کرد: روستای نام نیک شهرستان میامی بر اساس آمارنامه سال 1395 دارای 950 خانوار و جمعیت سه هزار و 350 نفری است.

وی در خصوص دشواری های اجرای این پروژه گفت: طرح ملی جهاد آبرسانی در شهرستان میامی به دلیل شرایط آب و هوایی بسیار سرد منطقه و مشکلات محلی و فاصله زیاد از مرکز استان، جزو پروژه های دشوار آبفای استان سمنان محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی اجرای خط انتقال و حفر چاه آب در روستای نام نیک شهرستان میامی خبر داد و گفت: با تلاش و پیگیری های مداوم، خوشبختانه طرح های آبرسانی به منطقه در حال پیشرفت است و پیش بینی می شود تا پایان سال 1402 به بهره برداری برسد.

پایان پیام/74002/م/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 70 درصدی خط انتقال آب نام نیک میامی

پیشرفت 70 درصدی خط انتقال آب نام نیک میامی