مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 23:552023-08-21سياسي

گردهمایی دختران دهه هشتادی در سمنان برگزار شد


همزمان با شب سالگرد شهادت حضرت رقیه (س) گردهمایی 400 نفر از دختران دهه هشتادی سمنان با محور ترویج شعائر اسلامی و دینی به خصوص حجاب و عفاف برگزار شد.

- سمنان- همزمان با شب سالگرد شهادت حضرت رقیه (س) گردهمایی 400 نفر از دختران دهه هشتادی سمنان با محور ترویج شعائر اسلامی و دینی به خصوص حجاب و عفاف برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با شامگاه دوشنبه و متقارن با شب سالگرد شهادت حضرت رقیه (س) گردهمایی 400 نفر از دختران دهه هشتادی در فضای معنوی به میزبانی باغ موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد.

حفظ ارزش ها، حجاب و عفاف و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی با بهره گیری از سیره بانوان بزرگ جهان اسلام در زمره اهداف این همایش معنوی و بزرگ ذکر شده است.

مرضیه تدین فرد رییس مرکز نیکوکاری مسجدالنبی (ص) سمنان در حاشیه این مراسم گفت: یکی از مهمترین اهداف این نوع برنامه ها، ترویج شعائر دینی و تبیین مسائلی مانند حجاب و عفاف برای دختران ما است که امروز در جامعه اسلامی زندگی می کنند.

وی با بیان اینکه دختران دهه هشتادی از این نوع مراسم، استقبال پرشور می کنند و این نشان می دهد که تشنه آموختن و شنیدن هستند، افزود: این نوع همایش های معنوی در راستای جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی دختران دهه هشتادی در سمنان برگزار شد

گردهمایی دختران دهه هشتادی در سمنان برگزار شد