مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-07سياسي

دومین رویداد علمی، تفریحی، مهارتی نخبگان برگزار می شود


دبیر رویداد علمی، تفریحی و مهارتی برپا از برگزاری از دومین دوره رویداد علمی، تفریحی، مهارتی نخبگان استان زنجان از 17 تا 27 مرداد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فرهود آهنی، دبیر رویداد علمی، تفریحی و مهارتی برپا امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این دوره با حضور 240 نفر از دانش آموزان با استعداد و توانمند دختر و پسر استان زنجان در دانشگاه زنجان برگزار می شود.

دبیر رویداد علمی، تفریحی و مهارتی برپا افزود: در این رویداد از سخنرانان برتر و نخبه کشور در داخل و خارج از کشور دعوت شده در راستای اهداف و برنامه ها در کنار دانش آموزان باشند.

وی آگاهی دادن در مورد واقعیت ها به دانش آموزان را از جمله اهداف و برنامه ها خواند و افزود: ما معتقدیم برای رشد و شکوفایی توانمندی های افراد باید واقعیت ها همان گونه که هستند باز گو شود تا افراد بتوانند با آگاهی و با داشتن ذهنیتی درست راه و مسیر خود را انتخاب کنند.

آهنی امیدوار ساختن، آگاهی دادن و شبکه سازی و آشنا کردن استعدادها را از دیگر اهداف رویداد برشمرد و خاطر نشان کرد: در کنار تقویت علمی دانش آموزان برنامه هایی در راستای آگاه سازی دانش آموزان در مورد فضای موجود کشور در سطح بین المللی و داخلی با حضور اساتید مطرح در دانشگاه های اروپایی برگزار می شود تا دانش آموزان بتوانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین رویداد علمی، تفریحی، مهارتی نخبگان برگزار می شود

دومین رویداد علمی، تفریحی، مهارتی نخبگان برگزار می شود