مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-16اقتصادي

صادرات نفت ایران به کره جنوبی ازسرگرفته می شود؟


با وجود اشتیاق پالایشگاه های کره ای، مقامات دولتی و همچنین منابع بانکی و صنعتی کره جنوبی می گویند آزادسازی دارایی های مسدود شده ایران در بانک های این کشور، - با وجود اشتیاق پالایشگاه های کره ای، مقامات دولتی و همچنین منابع بانکی و صنعتی کره جنوبی می گویند آزادسازی دارایی های مسدود شده ایران در بانک های این کشور، فعلا بعید است به ازسرگیری تجارت نفت ایران منتهی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه کورین اکونومیک دیلی هفته گذشته گزارش کرد که سئول و واشنگتن، سرگرم بحث درباره راه های آزادسازی دارایی های ایران به ارزش هفت میلیارد دلار هستند که در بانک ووری و بانک صنعتی کره مسدود مانده اند.

یک مقام وزارت خارجه کره جنوبی 11 اوت گفت: دولت کره جنوبی وارد رایزنی نزدیک با کشورهای مرتبط شامل آمریکا و ایران شده تا به مسئله دارایی های مسدود شده بپردازد.

جواد اوجی، وزیر نفت ایران در 13 اوت اعلام کرد این دارایی ها مربوط به پول خرید میعانات ایران در اواخر دهه 2010 هستند و از سوی دولت کره جنوبی آزاد شده اند اما وزارت دارایی کره جنوبی درباره انتقال پول و پروسه مربوط به آن اظهارنظر نکرد.

یک منبع بانکی در سئول که اطلاع نزدیکی از مدیریت اموال ایران در بانک ووری و بانک صنعتی کره دارد، گفت: دستوری برای اقدام و آزادسازی این پول برای ایران وجود دارد اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات نفت ایران به کره جنوبی ازسرگرفته می شود؟

صادرات نفت ایران به کره جنوبی ازسرگرفته می شود؟