مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-01سياسي

نگاهداری: قوانین ایمنی غذایی برای 50 سال گذشته است


رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه قوانین ایمنی غذایی مربوط به 50 سال گذشته است، گفت: به روزرسانی قوانین می تواند در حل چالش های ایمنی غذایی راهگشا باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه بررسی راهکارهای ارتقای ایمنی غذایی با حضور رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، جمعی از معاونین و مدیران وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جهادکشاورزی، روسای سازمان ها و نمایندگان سایر دستگاه های اجرایی، فعالان بخش خصوصی و روسای انجمن های علمی مرتبط به میزبانی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

قوانین ایمنی غذایی مربوط به 50 سال گذشته است بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار داشت: مجموعه نشست های مرکز پژوهش های مجلس در خصوص موضوعات اولویت دار برنامه هفتم توسعه همزمان با بررسی این لایحه در مجلس شورای اسلامی برگزار شده است و مجموعه مباحث طرح شده در این نشست در اختیار کارگروهای بررسی برنامه هفتم قرار می گیرد.

وی ایمنی غذایی را یکی از مهمترین موضوعات مورد بحث در همه کشورهای دنیا و از جمله ایران دانست و گفت: بررسی وضعیت ایمنی غذایی کشور نشان می دهد که این مقوله در کشور در سطح چندان مطلوبی قرار ندارد و نوعی بی نظمی در بازار مواد غذایی دیده می شود و با متخلفان این حوزه برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهداری: قوانین ایمنی غذایی برای 50 سال گذشته است

نگاهداری: قوانین ایمنی غذایی برای 50 سال گذشته است