مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 16:202023-07-31سياسي

تجمع اهالی شهر سهند در حمایت از رویکرد ضد فساد دستگاه قضایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، جمعی از مردم شهر جدید سهند، خانواده شهدا و فعالان فرهنگی در حمایت از رویکرد ضد فساد دستگاه قضایی شهرستان اسکو در مقابل دادگستری تجمع کردند.

- جمعی از مردم شهر جدید سهند، خانواده شهدا و فعالان فرهنگی در حمایت از رویکرد ضد فساد دستگاه قضایی شهرستان اسکو در مقابل دادگستری تجمع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، جمعی از مردم شهر جدید سهند، خانواده شهدا و فعالان فرهنگی در حمایت از رویکرد ضد فساد دستگاه قضایی شهرستان اسکو در مقابل دادگستری تجمع کردند.

مردم در این تجمع بر علیه مفسدان اقتصادی شعار داده و ضمن قدردانی از دستگاه قضایی و دادستان شهرستان اسکو، با امضای طوماری خواستار برخورد قاطع و ادامه دار با مفسدان اقتصادی و اعضای بازداشت شده ی شورای شهر سهند و عوامل دخیل در امر ارتشا و اختلاس شدند.

در پایان این تجمع نیز دادستان شهرستان اسکو با حضور در جمع تجمع کنندگان، با اشاره به دستگیری 4 عضو شورای شهر سهند و تعدادی دیگر از عوامل دخیل در یک ماه گذشته، تاکید کرد: تحقیقات و اقدامات قضایی نسبت به تمام متخلفین حوزه شهری سهند به جد دنبال شده و دستگاه قضا بدون اغماض با متخلفین برخورد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع اهالی شهر سهند در حمایت از رویکرد ضد فساد دستگاه قضایی

تجمع اهالی شهر سهند در حمایت از رویکرد ضد فساد دستگاه قضایی